Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 14:52 - ЖИВОТООПИСАНИЕ НА ГРЯШНАГО ВИРТУАЛНИЙ КРЪВОСУКАЛЕЦ
Автор: doriana Категория: Изкуство   
Прочетен: 3493 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 24.04.2009 14:53


            Все така ми е хубаво, както преди. Само малко по летаргично. Щото знам какво ще стане, няма никаква тръпка за очакване. Лежа си и си разсъждавам, гравирам си философията върху канавата на живота. И ме мързи! Ама кански ме мързи, чак да стана и да се изпикая ме мързи…Ама ми е хубаво, разтопено ми е…Точно в посткоитално блаженство съм. Добре стана тя. Както винаги естествено. И съм много щастлив, че си имам моята жена. Абе, все тая коя е. Не съм се къпал от две седмици, но това едва ли е важно. Обичам да си смърдя сам на себе си. Сам съм си приятел, сам съм си затворник. Паля цигара – люта е, да й се невиди. Ама след секс цигарите винаги лютят. Особено върху носоглътката на самочувствието. Спомням си задника й отпреди малко и пак ми става гърчаво. Ай, да му се невиди какъв съм мръсник. Още малко и пак ще се надървя. Стига ми за тази вечер. Ставам и прекосявам стаята. Пускам телевизора – гърмят новини. От новините се леят само боклуци, слепота за човешкото зрение. Няма начин сега да ида и да се изкъпя – много ме мързи. Ще си гледам помията от телевизора. И ще пуша, ама толкова дълго, че чак свят да ми се завие, сякаш смуча собственото си жизнено пространство през цигарата. Много ми е гот! И си се хиля…нямам нищо за споделяне с никого – най-хубавия секс на вечерта, най-мръснишкия, само дето гаджето го няма, ама карай…Пак ще дойде, нали винаги идва, и то точно, когато съм най-натопорчен. Желязна жена е, така да знаете! Никога не отказва. И после винаги ми мие мръсните чинии, пере ми гащите и избожда с вила душевния ми отпадък. Голяма чистница е – само дето не ми прибърсва носа, а от него естествено, че капят сополи, ама само какви – помечтайте си, де! Айде, няма нужда – ще ви кажа! Обичам да лъжа – ей това си имам. Ама лъжа себе си, щото другите не ми се връзват. Нищо, пак ме кефи…като да сереш върху леглото си. Абе, извратен съм си аз, такъв съм си. После отивам и ровя в нета. Да намеря някой лигльо с който да се заям – това го мога най-очарователно. А лигльото само дето не започва да яде черния си дроб, не може да ме докопа през нета. Естествено, пускам копнати няколко коментара нещо от сорта „Да пукнеш дано, педал такъв!”– само около 200 за един постинг. Оня се вбесява, направо почва да рие и къчове да хвърля, ма една пяна в устата му, постингите му чак намокрят. А аз се смея и му викам: „Какво знаеш ти! Нищо не знаеш за любовта на дивите кози! Ама аз знам – всичко знам! Щото ти ми пишеш за разни булки, жени и всякакви там моми и пръчовете дето се чифтосват с тях! А, пък аз знам за любовта повече неща, толкова, дето уж великата ти фантазия не може да побере в черепната ти кутийка, писателю!...” Хей, така си се заяждам с тях и ми става много гот! Толкова кеф ми става, че чак ме засърбява. И пак се надървям като бесен дявол! Ама аз си имам панацея за тая работа – викам гаджето, онова, дашното, дето ми стиска пъпките и ми бърше задника и като я подхващам – няма спирка. Най-готиния секс, най-перфектния, панацеята за всички градски души, потопени в самотата на нощта и в собствената си лайнотия. Някои може сега да възроптаят и да ме оплюят, че съм бил жалък чекиджия! Няма такова нещо! Само така изглежда отстрани, аз си знам кое му е хубавото – няма никой, който да ми плаче на рамото и да си попива сълзите с ангелски песнопения, да ми напомня за несъвършения ми свят и колко са ми счупени патериците на път към духовното, не ги ща такива създания, че да ми напомнят излишъка ми от съмнения, аз съм си достатъчен. Сам съм си доволен! Завършен, перфектен, макар и миризлив от две седмици, имам си идеалната половинка…мене си!


Тагове:   философия,   вампир,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - сега
24.04.2009 14:56
остава да видим някой дали ще се познае:-))Едва ли
цитирай
2. doriana - А, ще се познае. . . много са анони...
24.04.2009 14:59
А, ще се познае...много са анонимните, които пасват на тоя образ!
цитирай
3. ninpen - много хубав портрет
24.04.2009 15:28
разбираш ги тези работи! Естествено пак всичко е измислено ,нали ;)
цитирай
4. doriana - 3. ninpen
24.04.2009 15:35
Щом е в графата "изкуство", а не "лични дневници", значи е измислено. Но както многократно се е случвало да отговарям - просто чета мисли и "виждам". Другото е написване!
цитирай
5. анонимен - aaaaaa
24.04.2009 15:39
tva e oniq mnogolikiq
цитирай
6. doriana - 5. анонимен
24.04.2009 15:40
Многоликия кой?
цитирай
7. анонимен - ili
24.04.2009 15:42
mlqkov moje bi
цитирай
8. doriana - Не знам имената им/му, може и така да ...
24.04.2009 15:49
Не знам имената им/му, може и така да се е рекъл!
цитирай
9. doriana - 7. анонимен - ili
24.04.2009 15:58
Сега зацепих за кого говориш!
Той влиза в графата, пасва...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doriana
Категория: Изкуство
Прочетен: 1927198
Постинги: 139
Коментари: 1012
Гласове: 5751