Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 16:23 - СЪДБАТА ЧУКА НА ВРАТАТА
Автор: doriana Категория: Изкуство   
Прочетен: 3091 Коментари: 2 Гласове:
0



Не, не е Бетовен това, което ще чуете и видите в клипа по-долу!

По-скоро е  прогноза за времето!

Е, каква е тя ли - ами, всеки рано или късно остарява!
Баба ми казваше: "Чедо, ако знаеш как ми се живее, как искам да обикалям света, да залюбвам и разлюбвам, да скачам като тебе на ластик! Ама на - духът жив и млад е още, но тялото...тялото пречи, чедо!


Гледайте и се наслаждавайте на прекрасната музика на Клод Дебюси както и на анимацията - тя е по-лесна за възприемане от музиката, сетивата ни са така устроени!





Гласувай:
0



1. анонимен - един мъж отишъл на лекар
24.04.2009 16:45
-Докторе, нещо ми се е обърнала кръвта!
-Какви ги приказваш!? Няма такова заболяване! Какви са симптомите?
-Ами като бях млад,като ме хванеха за косата и ми се изправяше оная работа,а сега като ме хванат за оная работа ми се изправя косата!
...
И един друг...
Седят си старците на мегдана, а покрай тях минава засукана мацка
-Е-ех тая да ми беше паднала преди пет години-и-и!-провиква се единия
цитирай
2. doriana - 1. анонимен
25.04.2009 14:50
Хехехехех!
Именно!
Затова - наслаждавайте се на живота, докато е време, а животът кипи около вас и вътре във вас и вие сте в тоя живот и него го кипите!!!!
Viva la vita!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doriana
Категория: Изкуство
Прочетен: 1929465
Постинги: 139
Коментари: 1012
Гласове: 5751