Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2010 17:45 - ОБЛАДАЙ ЛЮВИЯ!
Автор: doriana Категория: Изкуство   
Прочетен: 3721 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 16.08.2010 09:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Тагове:   обладай,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lila - хм. . . интересна посока са взели ...
11.08.2010 12:47
хм...интересна посока са взели търсенията ти, дориана...
живописно еротично фентъзи - или поне така го нареках за себе си...но определено въздейства!
цитирай
2. doriana - 1. lila
11.08.2010 13:02
Тъмните страни на човека са много, но са добре скрити. Хората не обичат да говорят за тях, а когато някой дръзне да опише нечий инцест (както в горния разказ) се надига вълна от горчиво недоволство. Въпреки, че из тази вълна има тъкмо хора с подобна тъмна нагласа. Но дано да го правят несъзнателно (нагласата имам предвид)!
цитирай
3. marcusjunius - luv на староанглийски е love...
11.08.2010 15:00
luv на староанглийски е love

Luv-ia?
цитирай
4. doriana - luv на староанглийски е love ...
11.08.2010 15:20
marcusjunius написа:
luv на староанглийски е love

Luv-ia?

Брей, много си ми умен - и от староанглийски ли вдяваш??!?!?! (Почвам да се срамувам вече...)
Не, слънце, не е това. Думата се изписва LYVIYA, не е luvia. Доколкото съм запозната това на испаноезичните им говори като "дъжд" или нещо такова.
:)
Чакай да та цАлуна по умния нос, ето: (~)
цитирай
5. анонимен - лила съм
11.08.2010 16:00
разбирам огорчението ти, но нека ти кажа нещо относно вълните недоволство, в които никога не съм участвала.
дориана, и Стивън Кинг е талант, но не винаги мога да го прочета...понякога започвам да чета нещо и още на първите изречения сигналната ми лампа светва - бягай оттук! това не е за тебе! това ще те увреди задълго - бягай!
та и с твоите неща така се случва.
само няколко т тях не са ме принуждавали да избягам и това е едно от тях.
то цялото е една метафора - просто какво се случва между мъжа и жената - така го възприех и то не ме уплаши, а само размисли и възхити откъм живописие...
родена съм без кожа, дориана, без кожа, както се шегувам със себе си - прекалено оголена ми е нервната система и не мога да понеса страшното без то да ме поболява...
прощавай за логореята...просто исках да ти го кажа.
цитирай
6. doriana - разбирам огорчението ти, но нека ти ...
11.08.2010 16:08
анонимен написа:
разбирам огорчението ти, но нека ти кажа нещо относно вълните недоволство, в които никога не съм участвала.
дориана, и Стивън Кинг е талант, но не винаги мога да го прочета...понякога започвам да чета нещо и още на първите изречения сигналната ми лампа светва - бягай оттук! това не е за тебе! това ще те увреди задълго - бягай!
та и с твоите неща така се случва.
само няколко т тях не са ме принуждавали да избягам и това е едно от тях.
то цялото е една метафора - просто какво се случва между мъжа и жената - така го възприех и то не ме уплаши, а само размисли и възхити откъм живописие...
родена съм без кожа, дориана, без кожа, както се шегувам със себе си - прекалено оголена ми е нервната система и не мога да понеса страшното без то да ме поболява...
прощавай за логореята...просто исках да ти го кажа.

Виждаш ли, Лила, хората сме различни. Така, както си без кожа има други, които имат няколко кожи. Тях понякога трябва насила да караме да свалят!
Аз ти благодаря, скъпа, за откровението! Особено твоето ценя много!
:)
цитирай
7. marcusjunius - аз пък обичам изродски работи...
11.08.2010 16:37
аз пък обичам изродски работи
Виан и, ъъъъ.. Виан
Онети, По (ама само някои неща), може и "Тил Уленшпигел", или Пол Остър
Вирджиния Улф е ужас на кутийки, обаче най-много ме плаши Дж. Остин, без майтап

Буковски и Милър не са изроди, те са деца. А това Бегбеде само се преструва, мисли, че като ползва мръсни думи и разправя как е*е и се друса и всичко е много страшно.

И знаете ли защо обичам изродски работи? Защото хората използват тази дума, за да определят рошавото на душата, а душата е красива в своята рошавост, не е лоша. Хората без грам фантазия вършат най-гнусните неща на света.

на мен този разказ ми харесва
цитирай
8. doriana - 7. marcusjunius
11.08.2010 16:43
Знам, че не те влече Бегбеде (абсолютен глупостарник е и не казва нищо, което не знаем!) и знам, че те влекат все рошави работи тебе! Обесник!
:)
И знам, че адски обичаш децата, нали?
цитирай
9. marcusjunius - не знам точно какво питаш и що с...
11.08.2010 16:54
не знам точно какво питаш и що
смятам, че наистина децата (особено днешните) са различни от нас, надявам се на тях да спасят Света
а своите обожавам, и ако има някаква неизкоренена вина останала в мен, невинния, то тя е, че не им отделям достатъчно време
цитирай
10. doriana - 9. marcusjunius
11.08.2010 16:57
Марк, не се впрягай много: "Буковски и Милър не са изроди, те са деца". Оттук изходих аз за да задам въпроса по-горе, пич!
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doriana
Категория: Изкуство
Прочетен: 1888601
Постинги: 139
Коментари: 1012
Гласове: 5751