Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2009 00:43 - ПРЕДИ СМЪРТТА
Автор: doriana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
1




А СЕГА - ЕТО КАК СЪМ ИЗГЛЕЖДАЛА НА 15 Г.
ТОВА, КОЕТО ЩЕ ПРОЧЕТЕТЕ СЕ Е СЛУЧИЛО В ДАЛЕЧНАТА 1990 Г.:

/"Името ми е: Виж - той търси и намира пътя си!" из "Книга на мъртвите"/


От нейде ще ме види залеза
в най-здравата поза - на колене.
Ще се разсее около мен,
ще ми премете,
ще затвори дневните порти
и дано се смили:

да ме погледне,
да ме съживи -

сълза в моя чест да пророни!
Притворството ми да прозре.
Да вземе ръцете ми влажни
във своите звездни ръце.

Да ме целуне
и да изсмуче
уроките ми.

Да приглади косите ми.
После да ме приповдигне,
да ме избута напред.
Две думи прощални да каже:
"Карай нататък!"
И сам да се хвърли
в дълбокото
вместо мен!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doriana
Категория: Изкуство
Прочетен: 1887698
Постинги: 139
Коментари: 1012
Гласове: 5751