Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2010 15:39 - ХОМУНКУЛУС
Автор: doriana Категория: Поезия   
Прочетен: 8117 Коментари: 5 Гласове:
-14

Последна промяна: 05.08.2010 15:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ХОМУНКУЛУС     „Аз съм загубен в тълпата човек, замаян от съскащите светлини, едно нищожество, което видя, че светът е достоен за подигравка...”   Хенри Милър    
image

  О, свят на ужаса и простотата. Ще мога ли във теб да доживея остатъка от пръст. Да покопнея за чудна смърт, изящна с голотата?       Ще могат ли нещата да се спират без почин, без радушно погребение? Аз искам тръпката от заколение да гъделичка стервите по панаири       и да обръща силата на колесата, и да се лее кръв като в бирария! Светът е произлязал от диария, А аз съм се родил от нищетата.

 



Гласувай:
8



1. marcusjunius - нещо ми напомни за френската рев...
05.08.2010 17:00
нещо ми напомни за френската революция, ама имам чувството, че не съм на прав път

ама пък то в четенето всеки път е прав
цитирай
2. doriana - 1. marcusjunius
05.08.2010 17:11
А на мен ми напомня за осъзнаване някакво...
:)
цитирай
3. doriana - Я, на някого това хич не му харесало! ...
06.08.2010 08:52
Я, на някого това хич не му харесало! Брей?!
:))))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. анонимен - ХУМУНКОЛУС
11.11.2010 19:31
kazva li sa


mi 4e humunkolus e iskustveno sazdaden 4ovek........................
цитирай
5. doriana - 4. анонимен
12.11.2010 09:03
Евреите-кабалисти в средновековието са правили опити в създаването на същества, подобни на човек, но неродени в женска утроба. Лабораторни произведения са били хомункулусите. Нещо повече - говори се, че веднъж вдъхнал му живот, кабалистът може да управлява и насочва действията на хомункулуса, така, че той всъщност е бил един биологичен автомат, който изпълнявал поръченията на господяра си безпрекословно. Имало случаи на извършени атентати по този начин. Разцвета на кабализма бил по времето на австрийския император Рудолф, когато Прага била меката на езотеричните учени и течения, включително и на еврейските кабалисти така, както Испания станала втора родина на същите тези еврейски кабалисти по време на тяхното гонение в Централна Европа и Англия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doriana
Категория: Изкуство
Прочетен: 1888999
Постинги: 139
Коментари: 1012
Гласове: 5751