Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2009 22:10 - ПРОЛЕТНА МОЛИТВА
Автор: doriana Категория: Поезия   
Прочетен: 944 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.08.2009 22:18


Пламък минзухарен дланите ми ближе.
Рождество на извор под върбата блика.
Днес южнякът с укор облаците движи,
но духът ми свит е в корен на иглика -
Господи, прати ми каменна мотика!


От любов сватосан мяучи котаракът,
сякаш Цезар яхнал своята робиня.
Аз в пръстта забол съм десния си лакът -
нямам си любима в роба ясно-синя!
Боже, съсипи ме в пролетната тиня!


Няма ги гърдите - топли гълъбици,
за да легна болен, тях да забълнувам,
и ръцете де са - хукнали жребици,
хълбокът къде е дълго да целувам!
Майко, превърни ме в камен - да кротувам!

Отдалеч усещам - буря приближава.
Ще надуе тежко глъбните отони.
Дънер гол ще падне върху мен тогава
и дъждът прилично сълзи ще зарони,
самец да оплаче - спомен да изгони!


Тагове:   молитва,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doriana
Категория: Изкуство
Прочетен: 1927802
Постинги: 139
Коментари: 1012
Гласове: 5751