Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2009 18:02 - МАНГО БРУТЕС ЛИБОВНИКА
Автор: doriana Категория: Забавление   
Прочетен: 7877 Коментари: 9 Гласове:
1



По начало батко ми Перколес много обича да спи. Ама спи, да ви казвам, дори като е на работа...на някоя от работите, де...като тая например:

image



Един ден отивам при него, на неговата работа и го заварвам азе така:




image

Ръчвам го со кракот у ребрата - той не мърда! Ръчвам го пак - тц!
Тогаз му гепвам любеницата, дето не си я доял и почвам да дриблирам, че батко ми кат кат рипна, кат скокна....И аз за малко да изпущим любеницата, щото оня реши да мъ гъдилка, докато дриблирам

image

А после извади от дисагите едни кърпи и вика: "Братчед, много си манго, бе, много миризлив, твойта кожа! Що ми изьеди любеницата, бе!!!" И после продължава да мъ гони...Ама аз - нали съм кадърно копеле и "фрааааааас", докат да ми вземе любеницата и го спънАх...и му викам: "Не съм аз! Не съм аз, бе!"

image


Той стана, поотупа си потурките и почнааме да са гледаме като мачки:

image

По едно време батко ми реши съвсем да мъ сразява. Както ме гледаше право в очоките, аз разбирам, че ще използва подло нещо твърде неприятно за мен, нещо, от което целата българска държава може да пострада, нещо като произведено у Русията, минало през Украйната и не стигнало до тецовете у нас, нещо като....о, УЖАС

image

Аз бех тотално и безвъзвратно изпепелен...Ядосах се! Ама направо побеснех кат бесно куче и ....сгънах батко ми на три без да ми мигне очето

image

Ина кака мина по улицата през туй време и виде всичко (та после свидетелстваше у полицията за нашите действия и бездействия по пладне) и като ни виде каката и прилоша и се разболя:

image

Аз издебнах батко ми Перколес и му рекох:
- Братле, що се бием с тебе за една наядена любеница, а! Дай да си гледаме циганската работа и да живеем в мир!
- Ми, да, бе - рече батко - Друзья, давайте живЕм дружно!!!
И се фанахме с батко ми и заживяхме като другарчета

image



А после изпихме ракията у хоремага, та се не виде

image

И така, днес аз съм щастлив и се явявам пред вас в скромната си осанка!
Ваш - Манго Брутес Либовника

image








Тагове:   хулиган,   манго,


Гласувай:
1



1. dorichela - Хахахаха, много добре се е получ...
12.05.2009 18:05
Хахахаха, много добре се е получило! :)
цитирай
2. doriana - Нали! Айде како, дай 20 лева сега ...
12.05.2009 18:06
Нали!
Айде како, дай 20 лева сега за представлението, айде ма какооооо........
Мечката скъсана ходи, дайрето ми пробито, какооооооооооо
:)))))))))
цитирай
3. dorichela - Хахахахахах, дай какиното банкова ...
12.05.2009 18:12
Хахахахахах, дай какиното банкова сметка или да ти ги сканирам?! :)
цитирай
4. leonor - :)
12.05.2009 21:54
Смях се от сърце!
Поздрави
цитирай
5. doriana - 3. dorichela
13.05.2009 09:15
Банковата сметка:
Алеутски острови, Банка "Гепи бързо" Лтд, номер на сметка 2678 983774789, банков код "Комеди инк".
цитирай
6. анонимен - много си луда :-))
14.05.2009 10:32
паднах от смях :-))
Манго Брутес е просто неустоим . Не виждам коя жена би могла да му откаже :-))
цитирай
7. gothic - doriana
14.05.2009 11:49
цепиш мракааааааа:)))))
цитирай
8. doriana - 6. sartorium - много си луда :-))
14.05.2009 12:13
рябва да почитаме лудите на тоя свят, защото иначе той ще се превърне в света на сенките, описан в "Държавата" на чичко Платон! Така мисля. И се гордея, че съм луда!
цитирай
9. doriana - 7. gothic - doriana
14.05.2009 12:22
Мога и ощеееее :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doriana
Категория: Изкуство
Прочетен: 1888238
Постинги: 139
Коментари: 1012
Гласове: 5751