Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2009 14:55 - МАНГО БРУТЕС ЛИБОВНИКА - продължение
Автор: doriana Категория: Забавление   
Прочетен: 11720 Коментари: 5 Гласове:
1



А сега ще ви запозная с останалата част от родата!
Нали се сещате за оная, от която е започнало всичкото циганско родословие - БАБА ДЕМИРИЦА ДРЕВНАТА?
Бабата на цялото циганско общоност?


  image

Та баба Демирица от детството ми, реши да мЪ води един ден на образователен круиз. Първо ме заведе при Властелина на пръстените

image

Той чете, чете някаква книга наобратно и накрая каза: "Чадо, Манго, много е важно да си грамотен! Щото иначе не можеш да прочетеш инструкциите за спане...

image

И после - инструкциите за пиенето на алкохол?!

image

После баба ми Демирица даде един грош на Властелина на пръстените и подкарахме нататък по образователната прОграма! баба ми е мъдра жена и ме заведе да видя много поучителни работи и хора. Отидохме в съседната махала при братчедите Мунджовци. Братчедите ме посрещнаха и наизвадиха разни салтанати, иьедини и пиини, а накрая лъснаха гъзове да ми покажат как ги набил татко им:
image

Гъзовете им сини от бой, та чак черни, но на места кой знае защо татко им ги белязал по ръба на прашките. Като си тръгнахме баба Демирица рече, че братчедите от малки били сбъркани и да се поуча от грешките им, като не правя така:


image

...но винаги да съм гладно циганче, което иска пари, а не бой, щото така се подпомага семейния бюджет при закупуването на нова булка от родата. Ето какво е да си малък Манго, който си проси боя:

image

А ето как Манго се прави на "гладно циганче" за да му дават пари:

image

Накрая баба Демирица ми фърли един бой като за показно, а аз ревнах като змея от песните на батко ми Перколес кога обикаля с мечката. Затова баба Демирица ме заведе у дупката на змея. А той страшен, да ви казвам, чак се насрах, та се бърсах с опакото на лявата ръка (щото со дясната ям!). Ето го приказния змей, дето ме насра:


image

Ама баба ми ме изненадА, като каза, че всъщност това била пияната леля Цеца, която са дърви на всеки пришълец у дупката й. Мъжът на леля Цеца .......

image

......бил избегАл в дън горите, бил харен човечец и затова избегАл от тая пуста ламя ненаситна. Поуката, както ми каза баба демирица е, да не допускам да ме прави жена ми един ден на магаре, което не знае де да паркира каруцата:


image


Освен това допълни да не правя като ей тоя батко, дето ни еба мамата....


image


ами да си намеря хубава кака за женене. Баба Демирица ме заведе при кака Гюлфие, която в този момент ранеше кокошките и викаше :"Кът-кът-кът". Посочи я през оградата и каза " Ей това е хубава мома":

image


По едно време женихът на кака Гюлфие изскочи като бесен от къщи, псуеше и крякаше "Вашта мама крадлива!!!! Булката ше ми крадете, а?".........

image

.....и кръвя течаха по лигавника му отпред сякаш беше разпрал корема на горепоказания змей и му беше изсмукал миризливата кръвчица. С баба Демирица се спогледааме и потеглихме по-нататък, като междувременно баба дръпна кратко приветствено слово към женихъа на кака Гюлфие думайки:


image!!!!!!!!!!!!!!

Завършихме обиколката с баба ми и се прибрахме благословени у дома, в нашата прекрасна родна къщичка на три крака и голямо тридесет и пет членно семейство. Поучителната обиколка на баба Демирица остана дълбоко в душата ми, изпълни сърцето ми с благоговение към нея и стопли крехките ми ръчици, тъй щото занапред съумявах да крадна майсторски добре, за което ме възнагради всичкото циганско мангале с грамота за "Най-добросъвестно мангале у маалата".

Ето мЪ:

image















Тагове:   хулиган,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Хахахахах, Дори, родата е номер 1! ...
16.05.2009 14:57
Хахахахах, Дори, родата е номер 1! :)
цитирай
2. doriana - 1. dorichela
16.05.2009 15:02
нЪли!!!!!
Много поучителен разказ за битийността на циганския дух!
:))))))))
цитирай
3. zabylgarite - Браво
21.05.2009 11:51
посмях се.
цитирай
4. romanov - Аман бе, како:))
05.08.2009 16:28
Този мунче тука вашту ли?:)))
Спуках се от хил:))))
цитирай
5. анонимен - iaki ku4ki
14.08.2009 22:23
tova e iakooooooooo
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doriana
Категория: Изкуство
Прочетен: 1927792
Постинги: 139
Коментари: 1012
Гласове: 5751