Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2009 23:52 - ТЯ ГОРЧИ КОГАТО СИ НА 20
Автор: doriana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1162 Коментари: 2 Гласове:
2



Аз нямам какво да ти кажа, Любов!
И няма какво да ти взема!
Страхът ми за теб е голям апостроф,
та ти си световна дилема!


И среден човек като мен е добре
да няма какво да ти каже,
да няма приятели сто ветрове,
щом те от любов ще накажат!


Че сутрин не искам да чувствам студа,
тъй както ти липсваш от мене.
Изчистен от страст е прекрасен града,
без обич добър и зелен е.


Защото любов се гради със сърца
разбити от каменна брадва.
Не искам да вкусвам от твойте блюда -
горчило от обич не радва!



Гласувай:
2



1. анонимен - В любовта
06.08.2009 00:01
няма среден човек. Пожелавам ви да откриете истинска и споделена любов, която да ви сгрее! Не се отказвайте, докато я намерите. А после - не я изпускайте, защото никога няма да си простите.
цитирай
2. doriana - 1. harvi
06.08.2009 00:02
Ма, аз съм си я намерила...просто описвам едни стари чувства...и временни!
Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doriana
Категория: Изкуство
Прочетен: 1930723
Постинги: 139
Коментари: 1012
Гласове: 5751